رزمایش راهیان بیت المقدس در بیرجند برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس در بیرجند خبر داد و گفت: این رزمایش 5 و 6 اسفندماه جاری در منطقه بیدخت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ - 22February 2017
به گزارش دفاع پرس از بیرجند، غلامرضا فلاحی امروز 4 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای حفظ امادگی نیروها باید رزمایش‌های مختلفی در طول سال برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس در بیرجند گفت: این رزمایش یا حضور 11 گردان بیت المقدس، گردان امنیتی امام علی (ع) و گردان کوثر در 5 و 6 اسفندماه جاری در منطقه بیدخت برگزار می شود.

فلاحی نمایش اقتدار و قدرت گردان ها، حفظ انسجام سازمانی، فعالیت‌های جمعی، بالا بردن آمادگی عمومی، توان رزمی عمومی، ایجاد هم افرایی بسیجیان، پای کار آمدن ظرفیت‌های مردمی و محلی را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش ذکر کرد.

وی تصریح کرد:در روز اول رزمایش فراخوان و توجیه گردان ها نسبت به وظایف و رزم و تاکتیک و برگزاری کلاس های آموزشی مختلف و تمرین و پیاده روی شبانه در دستور کار است.

وی اظهار داشت: در روز جمعه ششم اسفند مرحله اصلی رزمایش برگزار می شود و همچنین دو گردان عملیات تاخیری را در دست فوداج انجام می دهند.

فلاحی عنوان کرد: سخنران محوری رزمایش راهیان بیت المقدس سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب قم است.

وی در پایان به اعزام کاروان راهیان نور در ایام عید نوروز 96 اشاره کرد و گفت: زمان اعزام از 27 اسفندماه جاری تا 15 فرودین 96 خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار