وزیر بهداشت در حاشیه جلسه هیئت دولت:

تعرفه‌های پزشکی 96 قبل از پایان سال تعیین می‌شود

قاضی‌زاده هاشمی گفت: تعرفه‌های پزشکی سال 1396 قبل از پایان امسال تعیین و برای تصویب به هیئت وزیران تقدیم می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ - 22February 2017
تعرفه‌های پزشکی ۹۶ قبل از پایان سال تعیین می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تعرفه‌های پزشکی سال 96، اظهار داشت: امروز با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کردم که قرار شد قبل از پایان سال، جلسه شورای عالی بیمه تشکیل و متناسب با نرخ تورم تصمیم گیری صورت گرفته و به هیئت وزیران ارسال شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: شورای عالی بیمه متناسب با اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه، تعرفه‌های پزشکی سال آینده را تعیین خواهد کرد، البته منطقی این است که با توجه به نرخ تورم تصمیم‌گیری شود.

وی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای سلامتی مردم خوزستان تاکید کرد: سلامت مردم برای ما مهم است، به خصوص مردمی که در خوزستان در معرض آسیب‌ها و بیماری‌های مختلف از جمله بیماری تنفسی قرار دارند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: علاوه بر موضوع ریزگردها، ما بحث پوشش گیاهی را نیز در منطقه خوزستان داشتیم که باعث حساسیت شده بود، در چند سال گذشته مشکلات زیادی از جمله بیماری‌های تنفسی و شبهه آسمی زیادی داشتیم، خوشبختانه با هرس کردن درختان امسال این بیماری‌ها خیلی کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها