معاون اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین:

دو قطبی شدن جامعه در جریان انتخابات هدف دشمن است

معاون اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در فضای انتخاباتی ایران به‌دنبال دوقطبی کردن فضا است، گفت: باید از ایجاد فضای دو قطبی و تخریب کننده فاصله گرفت.
کد خبر: ۲۲۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردارمهدی سیاری معاون اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤولان سابق و جدید اطلاعات سپاه استان که در سالن شهید قهاری مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فضای اطلاعاتی و امنیت ایجاد شده در استان کرمانشاه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به خوشنودی مقام معظم رهبری از وحدت و همدلی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، افزود‌: همدلی رمز موفقیت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی است.

معاون اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروزه عرصه‌های تهدید در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی است، اضافه کرد: عامل تهدید کننده برای ایران اسلامی تغییر نکرده است.

وی تهدید شونده‌ها را سرمایه اجتماعی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: جنگ امروز جنگ اطلاعات است. دشمن امروز در تمام عرصه‌ها به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی است.

سیاری افزود: دشمن در فضای انتخاباتی ایران به‌دنبال دوقطبی کردن فضا است و باید از ایجاد فضای دو قطبی تخریب کننده فاصله گرفت.

وی انتخابات را برای نظام یک فرصت توصیف کرد و اضافه کرد: انتخابات برای ما مانور بسیار خوبی است.

معاون اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین مشارکت اجتماعی را یک سرمایه ارزشمند برای هر کشور دانست و اظهار داشت: اگر مردم در جریانی ورود نکنند آن جریان محکوم به فنا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار