لاریجانی در دیدار رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی سریلانکا:

فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است

رئیس مجلس گفت: فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است و تمام کشورها باید در این عرصه برای دفاع از مردم فلسطین تلاش کنند.
کد خبر: ۲۲۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ - 22February 2017
فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 4 اسفند) در حاشیه اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی سریلانکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی در این دیدار با اشاره به روابط دوستانه و گسترده ایران و سریلانکا، اظهار داشت: در عرصه روابط اقتصادی و تجاری همکاری‌های خوبی میان دو کشور صورت گرفته و امیدوارم از فرصت کنونی برای توسعه این روابط استفاده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است و تمام کشورها باید در این عرصه برای دفاع از مردم فلسطین تلاش کنند.

در این دیدار همچنین رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی سریلانکا گفت: دولت سریلانکا همواره از ملت فلسطین حمایت کرده و قطعا این رویکرد را همواره دنبال می‌کند.

وی با اشاره به روابط مثبت ایران و سریلانکا، افزود: در چند سال اخیر همکاری‌های خود میان دو کشور از جمله در حوزه همکاری‌های دارویی و پزشکی صورت گرفته، اما متأسفانه به علت سنگ‌پراکنی‌های آمریکا، گسترش روابط با موانعی روبروست که باید این مسائل را رفع کرد.

رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی سریلانکا تصریح کرد: میان کشورهای اسلامی کشوری را مانند جمهوری اسلامی سراغ ندارم که رهبری مبارزه با رژیم‌صهیونیستی را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار