لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس لبنان:

انسجام کشورهای اسلامی در شرایط جدید بین‌المللی ضروری است

رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت حمایت از آرمان فلسطین، گفت: انسجام کشورهای اسلامی در شرایط جدید بین‌المللی بسیار ضروری است.
کد خبر: ۲۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ - 22February 2017
انسجام کشورهای اسلامی در شرایط جدید بین‌المللی ضروری است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 4 اسفند) در حاشیه اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با نبیه‌بری رئیس مجلس لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

لاریجانی در ابتدای این دیدار خطاب به رئیس مجلس لبنان، اظهار داشت: با توجه به جایگاه و سابقه شما در عرصه مقاومت؛ حضور شما در کنفرانس بین‌المللی فلسطین بسیار مهم بوده است.

وی افزود: در شرایط کنونی با توجه به تحولات بین‌المللی، اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی بسیار دارای اهمیت است.

رئیس مجلس، تصریح کرد:‌ در شرایط کنونی حمایت از آرمان فلسطین بسیار مهم بوده و تمام کشورهای اسلامی باید در این راستا حرکت کنند.

در این دیدار همچنین نبیه‌بری رئیس مجلس لبنان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت:‌ در اینجا باید از برگزاری این اجلاس از سوی ایران تقدیر و تشکر کنم، زیرا در شرایط کنونی حج سیاسی برای مسلمانان، حمایت از آرمان فلسطین است و این مسئله تنها در تهران محقق می‌شود.

وی گفت: قطعا بیداری و جنبش حرکت‌های اسلامی با مسئله فلسطین شروع می‌شود و قطعا در این عرصه باید از آرمان فلسطین دفاع کرد.

نبیه‌بری تصریح کرد: با توجه به تحولات بین‌المللی و موضع جدید دولت آمریکا، قطعا اعراب باید به محور مقاومت برگردند.

رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه قطعا رژیم صهیونیستی شیطان بزرگ در جهان است، گفت: قطعا ایران تلاش‌های بسیاری را برای منطقه انجام داده و جهان عرب نمی‌تواند دین خود را به جمهوری اسلامی ادا کند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار