مدیر شبکه خبری المیادین:

رسانه‌ها در جنگ فرهنگی نقش اساسی ایفا می‌کنند/ از ایران تشکر می‌کنیم

غسان بن‌جدو ضمن تشکر از ایران که در شرایط سخت و پیچیده منطقه اقدام به برگزاری کنفرانسی در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌کند، گفت: رسانه‌ها در جنگ استراتژیک، هنری، فرهنگی و هرگونه سیاست درهای باز و متحد کردن جوامع نقش تاثیرگذارند و نقش اساسی ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 22February 2017
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «غسان بن جدو» مدیر شبکه خبری المیادین در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با حضور شخصیت‌های برجسته منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سالن اجلاس تهران در حال برگزاری است، با تشکر از جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس خیلی از اعراب، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها نگران کرده است. خیلی دشوار است دولتی در چنین شرایطی که منطقه در آن به سر می‌برد، کنفرانسی در حوزه فلسطین و مقاومت آن برگزار کند.
 
مدیر شبکه خبری المیادین در ادامه افزود: شرایط منطقه پیچیده و خونین است، اولویت‌ها در آن مشخص نیست، برادر، برادر را می‌کشد و شعار تکفیری‌ها سر بریدن انسان‌ها شده و قطب‌نما مسیرش عوض شده و قدس اشغالی دچار فراموشی شده است. بزرگان، سیاستمداران کمک‌ها را از آمریکایی‌ها می‌گیرند و به فکر آزادی فلسطین نیستند.
 
بن جدو با اشاره به نقش اساسی رسانه‌ها  در تحولات منطقه که از آن به عنوان قدرت چهارم یاد می‌شود، اظهار داشت: امروز مشاهده می‌کنیم که برخی از رسانه‌ها دچار انحراف شده‌اند و با رسانه‌های اسرائیلی همکاری می‌کنند و گمراهی را به مردم نشان می‌دهند.
 
وی گفت: در پنج و شش سال گذشته متاسفانه وفتی از فلسطین و قدس برنامه پخش می‌کردیم به ما می‌گفتند که شما خلاف جریان رودخانه حرکت می‌کنید. در این سال‌ها مخاطبان اندکی داشتیم؛ اما خوشبختانه بعد از سال 2015 دوباره مسئله فلسطین مطرح شد و امروز به جد می‌توان گفت که آنهایی که به ما خرده می‌گرفتند خود تبدیل به اقلیت شده‌اند.
 
مدیر شبکه خبری المیادین با اشاره پیشرفت رسانه‌های محور مقاومت خاطرنشان کرد: در بیانیه پایانی این کنفرانس امیدوارم به نقش رسانه‌ها نیز توجه کنند. رسانه‌ها در جنگ استراتژیک، هنری، فرهنگی و هرگونه سیاست درهای باز و متحد کردن جوامع نقش تاثیرگذارند و نقش اساسی ایفا می‌کنند.
 
گفتنی است، ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز سه‌شنبه با حضور مقام معظم رهبری و روسای سه قوه آغاز شد. در این کنفرانس که ریاست آن بر عهده علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی است هیأت‌هایی از 80 کشور جهان حضور دارند.
 
انتهای پیام/ 411 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار