سردار یدالهی:

افتخار عشایر استان فارس، تقدیم شهدا در دفاع مقدس و مدافع حرم است

سردار یدالهی، شهدا را فخر اولیاء و مایه عزت و سربلندی جامعه دانست و گفت: عشایر استان فارس به تقدیم شهید در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم افتخار می کند.
کد خبر: ۲۲۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار یدالهی در یادوراه بزرگ سرداران و 303 شهید طایفه دره شوری که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهر قائمیه برگزار شد، طایفه دره شوری را یکی از طوایف بزرگ عشایر خواند و اظهار داشت: افتخار عشایر این است، علاوه بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب کرده در دوران جدید نیز شهدای مدافع حرم نیز تقدیم به انقلاب نموده است.  

سردار یدالهی، در ادامه با اشاره به اینکه اینکه اگر شهدا در جامعه ما  نبودند شناخت راه سخت بود، افزود: شهدا رفتند تا راه را برای همه ما روشن کنند و صراط مستقیم و هدف را به ما شناساندند.

وی، مهدویت و انتظار، عاشورا و یاری رهبری را 3 پایه استوار تشیع  دانست و اذعان داشت: اگر بخواهیم تا انقلاب و اسلام ناب محمدی بیش از پیش استحکام پیدا کند باید یاری گر  این سه اصل تشیع باشیم.

سردار یدالهی، ولایت فهمی را یک فرهنگ دانست و خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم ولایت را بپذیریم  در ابتدا باید ولایت را خوب بفهمیم و بعد از فهمیدن و پذیرش ولایت برای یاری رهبر برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه  با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به جوانان گفت: (برخلاف خیلی از افراد من نظرم نسبت به جوان ها فرق می کند و من به جوان ها اعتماد دارم و جوان های امروز ما اگر از جوان های 8 سال دفاع مقدس جلوتر نباشند عقب تر هم نیستند و جوان های امروز بهتر از جوان های 8 سال دفاع مقدس هستند) این جمله تکلیف مسئولین را بیشتر می کند.

یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در ادامه گفت:  در حال حاضر جمعیت ایران 81 میلیون نفرند که حداقل  بیش از 10 میلیون با تحصیلات عالی در کشور داریم و متاسفانه در هر خانه حداقل 4 نفر بیکار با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا داریم که مسئولین باید آستین بالابزنند و برای این قشر فکری بکنند.

سردار یدالهی گفت: در حال حاضر 3 هزار مسئول درجه یک داریم که  در مقابل هر مسئولی از وزیر به پایین تا مدیر کل 2 هزارو 800شهید قرار دارد و هر مسئول باید به 2 هزارو 800 شهید پاسخگو باشد آیا پاسخگو هستند؟

وی در ادامه با توجه به انتخاب مسئول در زمان جنگ گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس اشخاص از از پایین ترین رده می جوشیدند و به بالا می آمدند و این گونه افراد مسئول انتخاب می شدند در حالی که امروز از بالا سفارش می کنند تا مسئول انتخاب شود وقتی این گونه مسئول انتخاب شد داخل  آن اختلاس  و حقوق نجومی در می آید فساد و فحشا بیرون می آید .

 وی در ادامه گفت: وقتی رهبری می فرماید با حقوق های نجومی برخورد شود یعنی چی ؟ وقتی با حقوق نجومی برخورد نشود زمینه اختلاس به وجود می آید اگر امروز رسیدگی و تحقیق کنید همان کسانی که حقوق نجومی می گیرند همان ها زمینه اختلاس را به وجود آوردند چون تعهد نداشتند دین نداشتند و اگر دین داشتند زمینه اختلاس به وجود نمی آمد وقتی با دیدگاه رهبری زاویه بگیریم همین می شود.

سردار یدالهی ضمن بازخوانی جریان منافقان در ابتدای 8 سال جنگ تحمیلی گفت: ما در اوایل جنگ  4 عملیات داشتیم که در  هر 4 عملیات شکست خوردیم  و هیچ پیروزی نداشتیم چون فرمانده بنی صدر بود.پیروزی های ما در جنگ بعد از فرماندهی بنی صدر وقتی امام امت زمام امور و فرماندهی جنگ را برعهده گرفت به وجود آمد.

 سردار یدالهی ادامه دادو گفت: وقتی امام هدایت جنگ را برعهده گرفت و فرمانده شد نصرت های الهی نازل شد و اگر در راس حکومت فرمان نائب امام زمان نافذ باشد امداد های الهی نازل می شود.

وی در ادامه گفت: هر وحدتی خوب نیست وحدت حول محور رهبری موثر و نافذ است فلذا اگر به دنبال امداد های الهی هستیم باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار