سرهنگ آسمند:

وجود تشکل‌های مردم نهاد به پیشبرد اهداف انقلاب کمک می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کمک شایانی به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌کند.
کد خبر: ۲۲۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 23February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی با سازمان‌های مردم نهاد در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در این نشست با تأکید بر نقش نیروهای مردمی در دفاع مقدس، اظهار داشت: در اوایل جنگ تحمیلی، نیروهای مردمی به طور خودجوش به روستاها و شهرها مراجعه و نیازهای رزمندگان را تهیه و ارسال می‌کردند.

وی افزود: امروزه هم وجود تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کمک شایانی به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌کند که این رویکرد باید دوطرفه و مشارکت گونه باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نشست و دعوت از نمایندگان سمن‌های استانی را همراه‌سازی و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در جهت نشر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری این عزیزان بتوانیم به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه این نشست، نمایندگان تشکل‌های حاضر در جلسه به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد این سازمان‌های مردم نهاد اوایل سال 96 نظرات و ایده‌های خود پیرامون برنامه‌های مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس را به این اداره کل ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها