در گفتگو با دفاع پرس عنوان شد؛

فعالیت غرفه «سامیر» سپاه قم در دوازدهمین نمایشگاه کتاب+ تصویر

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان قم از برپایی غرفه «سامیر» با موضوع فرهنگ دفاع مقدس در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ - 23February 2017

مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در قم با اشاره به ثبت و آغاز فعالیت انتشارات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه قم اظهار داشت: بر اساس تصمیم کشوری در سطح سپاه های استانی مبنی بر ثبت دفتر انتشارات مراکز حفظ آثار سپاه و بسیج، پس از پیگیری های مستمر، انتشارات مرکز حفظ آثار سپاه و بسیج قم با عنوان «سامیر» ثبت و از یک ماه قبل برنامه ریزی و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به فعالیت انتشارات سامیر در دوازدهمین نمایشگاه استان قم، افزود: این حضور اولین فعالیت رسمی غرفه سامیر است که با آثار متنوعی از جمله کتاب و لوح فشرده در حوزه عملکرد لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع)، خاطرات رزمندگان اسلام و معرفی فرماندهان شهید دوران حماسه و ایثار از جمله سردار سرلشکر شهید مهدی زین الدین و دیگر سرداران و فرماندهان شهید از سراسر کشور، توجه مسئولان کشوری و استانی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عموم علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت را به خود جلب نموده است.

مسئول انتشارات سامیر مرکز حفظ آثار سپاه و بسیج قم و موسسه فرهنگی هنری راویان فتح ادامه داد: با اشاره به تنوع کتابهای موجود در غرفه، خاطرنشان ساخت: آثار منتشره از انتشارات مطرح حوزه دفاع مقدس در استان قم از جمله حماسه 17، شهید کاظمی، نشر هدی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مرکز نشر آثار سپاه و بسیج استان در محل دائمی غرفه سامیر واقع در طبقه همکف ساختمان ناشران- پلاک 44- در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم تا هفتم اسفند صبح ها ساعت 9 تا 12 و عصرها ساعت 16 تا 21 با تخفیف 30 تا 50 درصد آماده بازدید علاقمندان است.

فعالیت غرفه «سامیر» سپاه قم در دوازدهمین نمایشگاه کتابفعالیت غرفه «سامیر» سپاه قم در دوازدهمین نمایشگاه کتاب

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار