فرمانده ناحیه بسیج دانشحویی فارس مطرح کرد؛

ضرورت مطالبه گری، گفتمان سازی و ایجاد بستر آزاداندیشی توسط دانشجویان بسیجی

فرمانده ناحیه بسیج دانشحویی فارس گفت: دانشجویان باید به مطالبه گری، آزاد اندیشی و جریان سازی توجه داشته باشند، دشمن همه ظرفیت های خود را به کار گرفته است تا انقلاب اسلامی را به سمت نرمالیزه کردن پیش ببرد.
کد خبر: ۲۲۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در نشست فصلی مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن همه ظرفیت های خود را به کار گرفته است تا انقلاب اسلامی  را از حالت انقلابی به حالت بازگشت به عقب و ارتجاع برساند و به سمت نرمالیزه کردن پیش ببرد.

وی با اشاره به مشکلات برجام، fatf، ipc، سند 2030 یا همان برجام فرهنگی را از نتایج برجام برشمرد و افزود: برجام های دیگری هنوز در راه است و برجام های منطقه ای، موشکی و حقوق بشری برجام های بعدی هستند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه آمریکایی ها به خوبی می دانند در برجام به چه چیزی رسیده اند ادامه داد: اقدامات ترامپ برای این است که ملت ایران برجام را قبول کند و آمریکا در برجام به دنبال اینست که ملت ایران استقلال خود را از دست دهد.

قزل سفلی اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند که روح انقلابی گری و گفتمان انقلاب اسلامی را از ملت ایران بگیرند.

وی بیان کرد: طراحی دشمن در زمان اوباما این بود که انتخابات 96 پایان انقلابی گری ملت ایران شود اما نتوانستند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر نگاه به قله های ایمان و اخلاص، این دو عنصر را سلاح جوانان در دانشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: ایران توانسته است پیام انقلاب اسلامی را جهانی کند و دشمن از الگویی که جمهوری اسلامی به جهان عرضه کرده، می ترسد.

قزل سفلی در ادامه با اشاره به ماموریت های بسیج دانشجویی، مطالبه گری، گفتمان سازی، جریان سازی، ایجاد بستر آزاداندیشی و ... از جمله این ماموریت ها دانست و تصریح کرد: تلاش برای رفع معظلات اجتماعی، مبارزه با فساد و... از کارویژه های دانشجویان بسیجی است

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی، پرچم و بیرق بسیج را در دانشگاه ها بالا نگه دارند افزود: دانشجویان بسیجی برای جامعه پیشرو باشند و در این راستا باید فکر داشته باشند چراکه برای پویایی و پایایی هر تشکیلاتی فکر پیشرو لازم است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشجویان مواجهه تخصصی با مسائل و مشکلات داشته باشند ادامه داد: دانشجویان بسیجی افق ها و ایده های والا و بلندمرتبه داشته باشند.

قزل سفلی با بیان اینکه دانشجویان نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشند، لازمه بی تفاوت نبودن را مطالعه دانست و گفت: شهید بهشتی، انسان و برنامه را دو عنصر تشکیلات می داند از این رو باید در کارها با برنامه ریزی پیش رفت.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی، مطالعه و سیر مطالعاتی، انس با قرآن، دعا، مناجات، هویت بخشی به جوانان و دانشجویان بیان کرد: فردی که سلاحش ایمان و اخلاص باشد، خسته نمی شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: اخلاص و ایمان سلاح دانشجویان انقلابی در دانشگاه باشد.

در این جلسه مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس و مدیران ناحیه بسیج دانشجویی این استان به بیان برنامه ها، نظرات و پیشنهادات خود در مورد فعالیت های این تشکل پرداختند.

در این نشست تشکیلاتی، کارگاه های تخصصی در بخش های فرهنگی، اردویی، راهیان نور، سازندگی، بررسی و تحلیل، سیاسی، فضای مجازی، رسانه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شباب، علمی، خواهران، تشکیلات و امور دانشگاه ها، نیروی انسانی، طرح و برنامه، امربه معروف و نهی از منکر برگزارشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها