اجرای بیش از 80 پروژه اقتصاد مقاومتی در سروستان فارس

راه اندازی 80 طرح مشاغل خانگی مرتبط با صنایع غذایی و صنایع تبدیلی از جمله طرح های اشتغال زایی است که توسط بسیج سازندگی ناحیه سروستان با اعتبار بالغ بر 13 میلیارد در قالب اقتصادمقاومتی در شهرستان سروستان اجرا شده است.
کد خبر: ۲۲۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، ستوان یکم پاسدار مهدی  پورکریم، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با دفاع پرس ضمن اشاره به برخی فعالیت های این واحد در سال 95 اظهار داشت: در سال جاری و با جذب حداکثری اعتبارات  اشتغال زایی سپاه فجر فارس، سهم ویژه ای در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی که از جمله منویات مقام معظم رهبری می باشد، در سطح شهرستان سروستان داشته ایم.

 وی با اعلام برخی از پروژه های اقتصاد مقاومتی که در این شهرستان اجرایی شده است، گفت: امسال بیش از 80 پروژه تولیدی و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در سطح شهرستان سروستان به مرحله بهره برداری رسید که این امر باعث اشتغال زایی بیش از 150 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

 پرورش زنبور عسل، مرغ و ماکیان، گیاهان دارویی،پرورش قارچ، احداث گلخانه و همچنین راه اندازی مشاغل خانگی مرتبط با صنایع غذایی و صنایع تبدیلی از جمله طرح های اشتغال زایی است که توسط بسیج سازندگی ناحیه سروستان اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار