تشکل پیام آوران ایثار یزد افتتاح شد

با حضور رییس پیام آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین استانی تشکل «پیام آوران ایثار» افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 23February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، در همایشی که به مناسبت 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهداء برگزار شد؛ اعتمادی مسئول پیام آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: 2200 نفر از پیام آوران ایثار آموزش دیده اند و در 32 استان دفتر استانی افتتاح شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی راویان ادامه داد: پکیج کامل آموزشی تهیه شده است و از اساتید حوزه و دانشگاه برای تدریس این دوره بهره می بریم؛ آموزش های مقدماتی تکمیلی انجام شده است و آموزش های پیشرفته در حال برگزاری است.

در ادامه مراسم ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد ضمن خیر مقدم به جمع راویان استان و مسئولین گفت: راویان و پیام آوران، بر اندیشه و رفتار مخاطب تاثیر گذار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: 55 برنامه برای این روز برنامه ریزی و تدارک دیده شده است که از 22 بهمن ماه تا 22 اسفند اجرایی می شود؛ که این برنامه ها شامل دیدار از خانواده شهداء، درختکاری به یاد شهداء، همایش پیام آوران ایثار و... می باشد.

گفتنی است؛ سرهنگ رجبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد نیر در این همایش حضور داشت و سردار فرهنگ دوست به عنوان مسئول این تشکل معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار