سرهنگ آسمند:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان 2 شهید گمنام می‎شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، این استان میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ - 23February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند صبح امروز در نشست ستاد استقبال از شهدای گمنام که در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست برنامه‎ریزی جهت استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که هفته آینده وارد استان می‌شوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دوران دفاع مقدس، افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این دو شهید والامقام یک روز قبل از شهادت حضرت فاطمه(س) یعنی روز چهارشنبه 11 اسفندماه برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم تشییع از ساعت 8:30 دقیقه صبح چهارشنبه از میدان هفت تیر یاسوج آغاز و سپس پیکر مطهر این دو شهید برای خاکسپاری و تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج منتقل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج آمادگی استقبال از شهدای گمنام را دارد، گفت: امیدواریم همانند سال‌های قبل، این برنامه نیز با حضور پرشور مردم شهیدپرور و دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار شود.

شهرام مدوی مطلق افزود: همه عوامل اداری، سیاسی و اجتماعی به ویژه شهرداری یاسوج باید برای برگزاری مطلوب آیین استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر این دو شهید همکاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید از چند روز قبل از ورود شهدا فضاسازی متناسب با این موضوع انجام شود، گفت: از صدا و سیمای مرکز استان خواسته شود از چند روز قبل از انجام مراسم تشییع، برنامه‌های خود را متناسب با حضور این دو شهید گمنام اجرا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها