مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان:

هزاران قطعه عکس و ساعت ها فیلم از دفاع مقدس جمع آوری شده است

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان گفت: تاکنون ۱۰۰ هزار قطعه عکس از دوران دفاع مقدس در شهرستان آبادان و ۵۰۰ ساعت فیلم مربوط به آن دوران در شهرستان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۲۲۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ - 23February 2017

به گزارش خبرنگاردفاع پرس از خوزستان، سرهنگ رضا صریحی، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان با اشاره به  گردآوری آثار و اسناد دفاع مقدس اظهارداشت: تاکنون ۱۰۰ هزار قطعه عکس از دوران دفاع مقدس در شهرستان آبادان و ۵۰۰ ساعت فیلم مربوط به آن دوران در شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی به همکاری سایر ادارات و نهادها در گردآوری اسناد دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پالایشگاه نفت آبادان به عنوان اولین مجموعه اسناد دفاع مقدس، اسناد خود را به عنوان یگان پشتیبانی جبهه در اختیار مرکز قرار داده است. این اسناد به صورت کتاب و مجموعه مستندی از فعالیت‌های دفاع مقدس آبادان تدوین خواهد شد.

صریحی  همچنین از برگزاری مراسم هفتگی قرائت ادعیه در جوار مزار ۸ شهید گمنام در باغ موزه خبر داد و گفت: این مراسم هر هفته روزهای پنج شنبه برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان اعلام کرد: ۱۹ اسفند اولین سالگرد دفن این شهدا در باغ موزه دفاع مقدس آبادان است، به این مناسبت برنامه بزرگداشت این شهدا در مرکزفرهنگی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار