نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس خواستار شد؛

تبدیل قدمگاه شهدای دفاع مقدس چالوس به موزه

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدمگاه شهدا برای مادران و پدران شهدا و رزمندگان خاطره‌انگیز است، گفت: انتظار داریم این موزه در چالوس دایر شود.
کد خبر: ۲۲۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش بزرگ «فاتحان فاو» که در اردوگاه شهید رسولی ارتش نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تیپ سه چالوس، پادگان شهید رجایی و نیروی دریایی سپاه در چالوس مکانی را در دوران دفاع مقدس برای جنگ گرفته بودند و چالوس نقطه پشتیبانی شد اما می‌شنویم امروز به جهاتی جابه‌جایی نیرو صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این اراضی قدمگاه شهدا است، افزود: نکند قصد فروش داشته باشند یا تغییر کاربری داده شود و پیشنهاد می‌کنم این اماکن به موزه دفاع مقدس تبدیل شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آن مکان‌های فضای دفاع مقدس به‌شمار می‌رود که برای مادران و پدران شهدا و رزمندگان خاطره‌انگیز است، ادامه داد: انتظار داریم این موزه در چالوس دایر شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه ۳۱ سال گذشت اما نگاه سرداران جنگ به امام و رهبری همان نگاه دوران دفاع مقدس برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: سرداران دوران دفاع مقدی باید الگوی جوانان امروز جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار