شیخ‌الاسلام در حاشیه همایش سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین:

روشنگری سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین منجر به محکومیت صهیونیست‌ها در شورای امنیت شد

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه بعد از جنگ غزه در سال ۲۰۰۸ و جنگ‌های بعدی، مردم دنیا متوجه شدند که صهیونیست‌ها ظالم هستند، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین در افشای جنایات صهیونیست‌ها نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۲۲۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ - 23February 2017
روشنگری سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین منجر به محکومیت صهیونیست‌ها در شورای امنیت شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسین شیخ‌الاسلام در حاشیه برگزاری همایش سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین گفت: هر چه تاریخ رو به آینده پیش می‌رود، نقش مردم و افکار عمومی در تعیین سرنوشت‌ها مهم‌تر می‌شود.

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان افزود: تبلیغات صهیونیست‌ها در دنیا باعث شده بود بخشی از مردم دنیا به‌اشتباه فکر کنند که صهیونیست‌ها مظلوم هستند، این در حالی است که بعد از جنگ غزه در سال 2008 و جنگ‌های بعدی، مردم دنیا متوجه شدند که صهیونیست‌ها ظالم هستند و افکار عمومی جهان تغییر کرد.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در روشن کردن ذهنیت‌ها نسبت به جنایات صهیونیست‌ها داشتند و حتی این روشنگری سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین، باعث شد در شورای امنیت شهرک‌سازی صهیونیست‌ها محکوم شود.

شیخ‌الاسلام گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین در افشای جنایات صهیونیست‌ها نقش مهمی دارند.

مشاور وزیر امور خارجه یادآور شد: گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد مدافع فلسطین یک گردهمایی است که به دلیل عشق و علاقه صورت می‌گیرد و امری دستوری از سوی دولت‌ها نیست.
 
منبع: خانه ملت
نظر شما
پربیننده ها