سردار اسلامی در سیزدهمی هم اندیشی اساتید دفاع مقدس:

امنیت امروز ایران حاصل ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است

مدیرکل اداره حفظ آثار استان البرز گفت: آرامش و امنیت ایران حاصل فداکاری، مقاومت، روحیه جهادی و ایستادگی در برابر سختی ها است.
کد خبر: ۲۲۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ - 23February 2017

 سردار ابوالفضل اسلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در حاشیه سیزدهمین هم اندیشی اساتید دفاع مقدس استان البرز در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در کرج اظهار داشت: این هم اندیشی هر سال دو مرتبه با هدف به روز کردن سطح اطلاعات اساتید و برطرف کردن ابهامات و سوالاتی که دانشجویان از اساتید دارند، برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید به خصوص دانشجویان، خاطر نشان ساخت: در جامعه کنونی ما با توجه به تبلیغ فرهنگ غرب و تهاجم شدید فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت در مقابل سختی ها، جهاد و ایستادگی در برابر دشمن برای نسل جوان کاملا ضروری است.

وی افزود: جوانان ما باید بدانند امنیت و آسایش در جمهوری اسلامی، در حالی که اکثر کشورهای همسایه در حال جنگ و ناامن هستند به آسانی به دست نیامده است. آن ها در کشوری زندگی می کنند که آسایش و امنیت صد در صد بر آن حاکم است و آنان به راحتی در حال تحصیل و زندگی هستند.

مدیرکل اداره حفظ آثار استان البرز یاد آور شد: آرامش و امنیت ایران حاصل فداکاری، مقاومت، روحیه جهادی و ایستادگی در برابر سختی هاست. مانند مبارزات ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی یا مقاومت جوانان ما در طی 8 سال دفاع مقدس. این امنیت را مدیون خون های ریخته شده بهترین جوانان این مرز و بوم هستیم. این امنیت در جهان بی سابقه است. حتی در کشورهایی که ادعای تمدن دارند شاهد مشکلات و ناامنی هایی هستیم که در ایران وجود ندارد. امروز به برکت خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امنیت در کشور ما حاکم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار