سردار باقرزاده در مراسم گرامیداشت سرداران و 940 شهید رفسنجان:

تاثیر شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه بی بدیل است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدافعین حرم امروز دارای جایگاهی بالایی هستند، درحالی که یک عده جاهل متوجه نیستند که شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند.
کد خبر: ۲۲۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ - 24February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار محمد باقر زاده در مراسم گرامیداشت سرداران و ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان اظهار داشت: زمانی که یک جنگ اتفاق می افتد، یک ملت مقاومت می کند یا تسلیم می شود و جنگ عصاره ای از تصمیمات بزرگ و کوچک است.

وی با بیان اینکه ملت ما در جنگ مقاومت کرد، افزود: در صحنه جنگ تحمیلی دوستان و دشمنانمان را شناختیم  و خانواده های شهدا هرچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و باور داشتند به این که یک قدرت برتر ما را یاری می کند و این در رقم خوردن پیروزی بسیار موثر بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن در نبرد سوریه پذیرفته است که ما در نبردهای سخت پیروز هستیم و آنچه ما را پیروز کرده، عنصر ایمان و روحیه ایمانی است.

سردار باقرزاده با بیان این که امروز جوانانی در سوریه می جنگندند، تصریح کرد: مدافعین حرم امروز دارای جایگاه بالایی هستند، درحالی که یک عده جاهل متوجه نیستند که شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی معذوراتی دارند و نمی توانند صحبت کنند وگرنه ناگفته هایی زیادی است که باید گفته شود که مدافعین حرم چه کارهایی کردند.

سردار باقر زاده به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضۀ فلسطین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله)به مسئله فلسطین می پردازند چون به آرمان فلسطین و آرمان امام(ره) و شهدا وفادار هستند و در حقیقت اسرائیل را همچنان غده سرطانی می دانند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به بیان خاطراتی از تفحص شهدا پرداخت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها