عبدالله صالح:

موشکهای دوربردی داریم که هنوز شلیک نشده است

رئیس جمهور سابق یمن ائتلاف عربی متجاوز به یمن به رهبری عربستان سعودی را تهدید کرد و گفت: ما موشک‌های دوربردی داریم که تا کنون شلیک نشده است.
کد خبر: ۲۲۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 24February 2017
موشکهای دوربردی داریم که هنوز شلیک نشده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن خطاب به کشورهای عضو ائتلاف تجاوز به یمن گفت: همانند مرد بجنگید، وارد میدان شوید، شما باید در موشک ها، جنگنده ها و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا که در یمن استفاده می شود، بازنگری کنید، این سلاح ها در برابر مقاومت ملت یمن کارآیی نخواهد داشت و این تجاوز آشکار در برابر ملت ما محکوم به شکست است.

وی افزود: ما به شما گفته ایم که آماده صلح هستیم و نه تسلیم، بمباران را متوقف کنید.در این صورت ما شلیک موشک را متوقف خواهیم کرد.

رئیس جمهور سابق یمن ادامه داد: هنوز موشک های دور برد شلیک نشده است، ما به شما می گوییم که بمباران هوایی را متوقف کنید و پای گفتگو بیایید، ما آماده گفتگو با ۱۷ کشور متحد علیه یمن هستیم و ما از دو سال پیش مثل کوه ایستاده ایم و هرگز اراده و همت ما در برابر ۱۷ کشور متجاوز سست نخواهد شد.

عربستان به همراه آمریکا و چند کشور دیگر عربی از ششم فروردین سال ۱۳۹۳ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

در اثر این تجاوز تاکنون بیش از ۱۰ هزار شهروند مسلمان یمنی به شهادت رسیده و شمار زیادی نیز مجروح و یا آواره شده اند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار