ابوعماد الرفاعی:

ضامن امنیت رژیم‌های عربی، همراهی با ملت فلسطین و درک خطر رژیم صهیونیستی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان تاکید کرد که ضامن امنیت رژیم های عربی، همراهی با مردم فلسطین و حمایت از گزینه های آنها برای بازپس گیری حقوقشان و درک خطر حضور اسرائیل در منطقه است.
کد خبر: ۲۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 24February 2017
ضامن امنیت رژیم‌های عربی، همراهی با ملت فلسطین و درک خطر رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «ابوعماد الرفاعی» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان بر اهمیت ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد.

وی در همین رابطه درباره دستاوردهای برگزاری این کنفرانس تصریح کرد: بلاشک این کنفرانس در بازگشت به سوی مسأله فلسطین دارای تاثیر و اهمیت است. حضور کشورهای عربی و اسلامی  به همراه کشورهایی از دیگر نقاط جهان نشانگر تلاش هایی است که برای بازگشت مسأله فلسطین به جهان اسلام و عرب و عرصه بین الملل صرف می شود. مسأله فلسطین باید به عنوان اولویت اصلی میان اعراب و مسلمین و ملت های آزاده بازگردد تا مظلومیت مردم فلسطین احساس شود.

عضو ارشد جهاد اسلامی در خصوص منافع برخی رژیم ها در عادی سازی روابط با صهیونیست ها نیز بیان داشت: متاسفانه برخی رژیم های عربی تصور می کنند که بقای آنها منوط به رفتار مطابق نظر آمریکایی ها برای تامین امنیت اسرائیل است. این در حالی است که به اعتقاد ما ضامن امنیت این رژیم های عربی همراهی با مردم فلسطین و حمایت از گزینه های آنها برای بازپس گیری حقوقشان و همچنین درک خطر حضور اسرائیل در منطقه است.

وی افزود: غربی ها در صدد سرقت ثروت های این منطقه و عقب ماندن مردم هستند.بنابراین اگر کسی تصور می کند که اسرائیل برای دوستی تلاش می کند، متوهم است. علیرغم تلاش برخی برای خوب نشان دادن اسرائیل، این رژیم دشمن مردم و حتی رژیم های عربی هست و دشمن خواهد ماند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها