یادواره 380 شهید ادوات لشکر 41 ثارالله برگزار می شود

یادواره 380 شهید ادوات لشکر 41 ثارالله و منطقه جنوب شرق و 496 شهید شهرستان جیرفت، با سخنرانی سردار مارانی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ - 24February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، محمد ندافیان دبیر ستاد برگزاری یادواره اظهار داشت: یادواره 380 شهید ادوات لشکر 41 ثارالله و منطقه جنوب شرق و نیز 496 شهید شهرستان جیرفت و دومین یادواره شهدای روستای چمن، چهارشنبه 11 اسفندماه 95 از ساعت 8:30 الی 13 با سخنرانی سردار مارانی، در حسینیه شهداء شهرستان جیرفت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه هایی قبل از این یادواره، گفت: از 6 اسفندماه 15 راوی به شهرستان های  جیرفت، عنبرآباد، کهنوج و منوجان اعزام و این راویان شب ها در مساجد و روزها در مدارس به روایت خاطرات دوران 8 سال دفاع مقدس خواهند پرداخت.

دبیر ستاد یادواره اضافه کرد: این روایت گری تا روز سه شنبه  10 اسفندماه ادامه خواهد داشت و گردهمایی رزمندگان ادوات با حضور بیش از 500 نفر از این عزیزیان بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا برگزار خواهد شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: صبح چهارشنبه همزمان با ورود دو شهید گمنام به شهرستان، مراسم یادواره شهدای جیرفت با حضور پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار ساعت 8:30 صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار