جلسه شورای هماهنگی یادمان شهدای گمنام روستای گرکان برگزار شد+ تصاویر

با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و فرماندار شهرستان آشتیان جلسه شورای هماهنگی یادمان‌های شهدای گمنام مصلی شهر آشتیان و روستای گرکان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ - 24February 2017

به گزارش دفاع پرس از اراک، سرهنگ پاسدار دکتر مصطفی مشایخی در شورای هماهنگی یادمان های شهدای گمنام روستای گرکان با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خیران در خصوص تکمیل یادمان های شهداء اظهار داشت: خوشبختانه خیران با حضور و مشارکت خود در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی نشان دادند که می توانند با فعالیت های خود در ابعاد گوناگون موثر باشند.

وی افزود: ضروری است که از این ظرفیت ها در راستای تکمیل و یا احداث یادمان های شهدا گام برداشته و اقدامات بسیاری انجام دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: یادمان مربوط به مصلی شهر آشتیان در مراحل تکمیل سازی و یادمان روستای گرکان نیز در مرحله اسکلت قرار دارد که ضروری است هرچه سریع مراحل ساخت آن کامل شود.

مشایخی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و معنوی موجود در یادمان های شهداء گفت: هریک از یادمان های شهداء دارای ظرفیت های فرهنگی و معنوی بسیاری هستند که می توانیم با بهره صحیح از این فضاها و برگزاری برنامه های مذهبی و معنوی همسو با شهداء و ائمه اطهار گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین در این جلسه مقرر گردید که نقش فرمانداری آشتیان توسط یک محقق به کار گفته و مراحل مربوط به آن جمع بندی شود.




نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار