معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی:

شهدا جزء مهمی از مفاخر استان مرکزی هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی شهداء را قسمت اعظم مفاخر استان مرکزی دانست و گفت: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس گامی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۲۲۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ - 24February 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، عزیز فیلی در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به پیگیری تسریع در روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسات گذشته در خصوص وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی که مقرر شد مناقصه مربوط به پیمانکار برگزار شود با تعیین مصوبه ای اگر پیمانکار مشخص نشد از طریق ترک تشریفات کار احداث مرکز فرهنگی به پیمانکار دیگری محول شود.

وی افزود: ایجاد این مرکز یکی از گام های بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و با احداث آن می توانیم از آثار و ارزش های مربوط به دوران دفاع مقدس حفظ و نگه داری کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه این نشست با اشاره به نقش کارخانجات استان مرکزی در جنگ تحمیلی گفت: انتظار می رود که تا هفته دفاع مقدس سال آینده 50درصد از نقش مربوط به کارخانجات استان مرکزی با همکاری و مشارکت آنان جمع آوری شود.

همچنین در این جلسه مقرر گردید که به دنبال نامه ای از سوی استانداری مرکزی هر یک از سازمان ها و ادارات استان در خصوص موزه آرایی آثار موجود خود را به بنیاد حفظ آثار تحویل دهند.



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار