سرلشکر رضایی:

شهید سوداگر جلوه‌ ایمان و تقوا در برابر شیطان بود

فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: شهید سوداگر و شهدای مدافع حرم جلوه‌‌های ایمان و تقوا در برابر شیطان هستند.
کد خبر: ۲۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ - 24February 2017
شهید سوداگر جلوه‌ ایمان و تقوا در برابر شیطان بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سرلشکر پاسدار «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت شهید سوداگر و شهدای مدافع حرم استان خوزستان اظهار داشت: هر کسی از چیزی واهمه دارد و یا از مرگ می‌ترسد اما حاج احمد سوداگر بر مرگ می‌خندید و مرگ را با ایمان قلبی‌اش به زانو درآورده بود طوری که گویا مرگ از ایشان ترس داشت.

وی ادامه داد: امروزه ما در دنیای عجیبی هستیم، شیطان با تمام قدرت به عرصه آمده و در مقابل، ایمان نیز با تمام وجود به میان آمده است. روزگار ما زمانه بی حرمتی، کودک کشی و بمباران مساجد است. سوداگر یکی از جلوه‌های ایمان و تقوا در برابر شیطان بود.

سرلشکر رضایی تصریح کرد: امروز مدافعان حرم از سراسر کشور بیش از 2 هزار کیلومتر سفر می‌کنند تا در کشور سوریه از حریم ال الله دفاع کنند که این نیز یکی از جلوه‌های ایمان الهی است.

وی گفت: بمب و جنایت و فریب فضای جهان را گرفته است، در این حال نور الهی از جغرافیایی از ایران جلوه کرده و هر کجا وارد شود شیطان را نابود می‌کند. نقطه آغاز جلوه‌گری عشق از ایران ماست که خوزستان نقش عجیبی در آن دارد، بیشترین شهید مدافع حرم از این دیار عشق و جنون است و در هشت سال دوران دفاع مقدس مردمان این سرزمین جانانه از وجب به وجب خاک میهن دفاع کردند و مردانه ایستادند تا خرمشهر را آزاد کنند.
 
سرلشکر رضایی در پایان گفت: شهدا چیزهایی می‌بینند که امثال ما با القاب دکتر و مهندس نمی‌بینیم، به ما دکتر می‌گویند اما آن‌ها فرشتگان آسمانی هستند، ما در قالب دکتر فرسنگ‌ها با شهدا که به معبودشان رسیدند، فاصله داریم.

در پایان این مراسم با حضور امیر «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش و سردار «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از کتاب پاسداران حرم به قلم عبدالرضا سالمی نژاد رونمایی شد و از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار