به ریاست سردار کارگر؛

اولین جلسه هیات مدیره «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» امروز برگزار می‌شود

اولین جلسه هیات مدیره «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» امروز (شنبه) به ریاست رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 25February 2017
اولین جلسه هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در این جلسه 4 عضو حقوقی و آقایان «محسن اسماعیلی» حقوقدان شورای نگهبان، عضو مجلس خبرگان رهبری و از رزمندگان دوران دفاع مقدس، «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و سردار «محمد ناظر» رئیس سازمان موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان اعضای حقیقی حضور خواهند داشت.
 
این موزه که پس از ادغام «باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تهران» با «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» نیروهای مسلح، از امروز آغاز به کار کرده است، سردار «جواد خضرایی» مدیرعاملی آن را به مدت 3 سال بر عهده دارد.
 
همچنین سردار سرلشکر «محمد باقری» به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و «محمد باقر قالیباف» به عنوان شهردار تهران، رئیس و نایب رئیس هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که نخستین جلسه هیات امنای این موزه روز پنج‌شنبه (5 اسفند) در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
 
خاطرنشان می‌سازد، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در حاشیه اتوبان شهید حقانی قرار دارد، پیش از این زیر نظر شهرداری تهران فعالیت داشت. همچنین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح در زمینی در حاشیه مرقد مطهر امام خمینی(ره) در حال ساخت بود که در جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مقرر شد آن مجموعه که در جنوب تهران قرار دارد به عنوان مکمل این موزه جهت انجام کارها و عملیات‌های میدانی و نمایش واقعی آنچه که در دفاع مقدس اتفاق افتاده بود، استفاده شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار