با حضور سردار دهقان؛

كارخانه جديد توليد روغن‌های خوراكی ورامين به بهره‌برداری رسيد

كارخانه جديد توليد روغن‌های خوراكی ورامين با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسيد.
کد خبر: ۲۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ - 25February 2017
كارخانه جديد توليد روغن‌های خوراكی ورامين به بهره‌برداری رسيدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور سردار سرتيپ پاسدار «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح كارخانه جديد توليد روغن‌های خوراكی ورامين وابسته به سازمان اتكا با ظرفيت توليد و بسته بندی 300 تن در روز به بهره برداری رسيد.
 
همچنین همزمان با بهره برداری از اين كارخانه، 14 فروشگاه زنجيره‌ای اتكاء كه كار بازسازی و استانداردسازی آن به اتمام رسيده بود در نقاط مختلف كشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
سردار دهقان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در راستای ارتقاء بهره‌وری در توليد و كيفيت، افزايش توليد كالاهای اساسی، اصلاح الگوی مصرف خانوار به سمت روغن‌هايی با ارزش غذايی بالاتر و سالم‌تر و تامين امنيت غذايی كشور امروز شاهد بهره برداری از اين پروژه صنعتی-خدماتی هستيم.
 
وزير دفاع گفت: سازمان اتكا به منظور روزآمدی و بهينه‌سازی توليدات با بهره‌گيری از آخرين فناوری‌های روز دنيا و توليد روغن‌های خوراكی، استاندارد اقدام به اجرای طرح‌های توسعه‌ای نمود به گونه‌ای كه هم اكنون با احداث كارخانه جديد توليد روغن‌های خوراكی موفق شده است ظرفيت توليد و بسته‌بندی را به 300 تن در روز ارتقاء داده و سهم توليد خود را در كشور را از 5 درصد به 10 درصد توليد افزايش و بدين‌وسيله گام موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه كشور در اين بخش بردارد.
 
سردار دهقان همچنين با اشاره به بهره برداری از 24 فروشگاه اتكا كه در سال جاري مورد بازسازی و استانداردسازی قرار گرفته‌اند، گفت: وزارت دفاع از سال 1392 با تمركز بر فعاليت‌های كليدی و زنجيره‌ای ارزش آفرين سازمان اتكا، مزيت‌های محوری خود را در اين حوزه ارتقاء بخشيده و با ترسيم چشم انداز رسيدن به بالاترين رتبه فروشگاه‌های زنجيره‌ای در سطح كشور در صدد است، دستيابی به خدمات يكپارچه و كيفی را برای آحاد جامعه فراهم نمايد.
 
وزير دفاع، ارتقاء فروشگاه‌ها و خدمات از طريق اصلاح فرآيندهای فروشگاهی، توسعه شبكه فروش با رويكرد ايجاد فروشگاه‌های اتكا ممتاز، اتكا محلی و اتكا بازار و توسعه فروش از طريق بازسازی و نوسازی فروشگاه‌های مراكز استان و شهرستان را از ديگر اقدامات سازمان اتكا در زمينه دسترسی عموم جامعه به ويژه خانواده‌های محترم نيروهای مسلح به اين خدمات ذكر كرد.

وی افزود: در اين راستا با بازسازی و نوسازی حدود 15000 متر مربع سطح فروشگاه‌ها و احداث 43500 متر مربع فروشگاه‌های جديد امروز شاهد بهره برداری از 14 فروشگاه بازسازی و استاندارد شده هستيم.
 
سردار دهقان، شبكه فعال فروشگاهی، گستردگی جغرافيايی، زير ساخت نرم افزاری حكمت كارت، زنجيره تامين و توزيع و خدمات متمايز را از جمله مزيت‌ها و قابليت‌های فروشگاه‌های زنجيره‌ای اتكا برشمرد كه موجب شده است بخش خصوصی و سازمان‌های بزرگ كشور نسبت به انعقاد قرارداد با اتكا اقدام و از خدمات آن برخوردار شوند.
 
وی افزود: از ديگر دستاوردهای شركت فروشگاه‌های زنجيره‌ای اتكا ايجاد شبكه زير ساخت نرم افزاری برخط به نام پرشيا با همكاری شركت ايز ايران است كه بر روی بستر شبكه ارتباطی كشور و به منظور خدمات رسانی به عموم جامعه طراحی شده است.
 
وزير دفاع در پايان با تشكر و قدردانی از دست اندركاران احداث كارخانه جديد روغن كشی خوراكی ورامين و نوسازی و كيفی سازی فروشگاه‌های اتكا اظهار اميدواری كرد با اقدام و عمل جهادی مديران و كاركنان سازمان اتكا اين مسير توسعه با سرعت بيشتری ادامه يابد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار