فرماندار مشهد:

دیدار با خانواده شهدا مایه مباهات خدمتگزاران جمهوری اسلامی است

نوروزیان گفت: دیدار با خانواده شهدا مایه افتخار خدمتگزاران جمهوری اسلامی است و از طرفی مردم ایران قدردان ایثارگری و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
کد خبر: ۲۲۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ - 25February 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثاگران محمدرحیم نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد به همراه سید تقی آل نبی رئیس بنیاد شهید منطقه سه مشهد با حضور در منزل شهید ناصر تیموری نژاد با والدین این شهید والامقام دیدار کردند در ادامه نیز با حضور در منزل جانباز 70 درصد سردار اکبر نجاتی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی با این اسوه صبر و استقامت دیدار و گفتگو کردند.

نوروزیان در دیدار با خانواده شهید تیموری نژاد با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا مایه افتخار خدمتگزاران جمهوری اسلامی است و از طرفی مردم ایران قدردان ایثارگری و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

نوروزیان در دیدار با سردار جانباز اکبر نجاتی اظهار کرد: گردآوری خاطرات ارزشمند شهدا و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز به همکاری و همیاری دستگاه ­های اجرایی دارد. فرمانداری شهرستان مشهد نیز در این راستا آماده ارائه ظرفیت دستگاه ­های اجرایی به متولیان این امور است.

وی با اشاره به ورود سمن­ ها و انجمن­ های مردم نهاد تصریح کرد: اقداماتی که در راستای اشاعه فرهنگ شهادت و شناساندن شهدا به مردم صورت می­ گیرد، باید به انجمن­ های مردم نهاد و سمن ها واگذار شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد ادامه داد: تجربیات نشان داده که سمن­ ها موفق تر از دستگاه ­های دولتی در این حوزه عمل می کنند. انگیزه بالا و برخورداری از نیروی انسانی جوان و ورزیده در سمن­ ها سبب شده تا اقدامات فرهنگی را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنند.

نوروزیان در پایان، بهره گیری از تفکر مدیریت بسیجی را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: بهره گیری از تفکر مدیریت بسیجی می ­تواند مسیر را برای انجام فعالیت­ های فرهنگی و دینی هموار کند و در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر واقع شود.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران منطقه سه مشهد مقدس ابراز داشت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

آل نبی خاطر نشان کرد: مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی از مهمترین ویژگی­ های برجسته خانواده­ های معظم شهدا به شمار می‌رود.

شهید ناصر تیموری نژاد در تاریخ 3 بهمن 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمد، همچنین جانباز 70 درصد سردار اکبر نجاتی در عملیات والفجر ۸ و در منطقه فاو از ناحیه پا به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار