ساجدی نیا خبر داد؛

سارقان مسلح صرافی خیابان فردوسی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 2 سارق مسلح صرافی خیابان فردوسی خبر داد و گفت: برخورد سریع و صدور احکام آنان مورد درخواست پلیس است.
کد خبر: ۲۲۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ - 25February 2017
سارقان مسلح صرافی خیابان فردوسی دستگیرشدند/ قضاوت درباره بهنگام بودن یا نبودن برخورد پلیس با مجرمان به عهده مردم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین ساجدی نیا» فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه سرقت از صرافی خیابان فردوسی گفت: این سارقان در 28 بهمن ماه از یک صرافی دست به سرقت مسلحانه زده و پس از مجروح کردن مالک آن متواری شدند؛ با توجه به اینکه مغازه به سیستم آلارم پلیس متصل بود بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر و پس از یک سری اقدامات فنی موفق شدند سارقان را کمتر از 48 ساعت در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به دستگیری دیگر مجرم این پرونده افزود: در ادامه اموال مسروقه که به ریال تبدیل و در حساب بانکی این افراد موجود بود، مسدود شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ پلیس به اظهارات اخیر دادستان تهران در خصوص واکنش پلیس در برخورد با مجرمان به‌هنگام نیست، خاطر نشان کرد: قضاوت اینکه واکنش پلیس در برخورد با مجرمان به‌هنگام هست یا خیر را باید از شهروندان پرسید. اما به نظر شما آیا شناسایی سارقان در کمتر از 48 ساعت و دستگیری آنان در کمتر از یک هفته سریع و به‌هنگام نیست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگاه قضا خواست در برخورد با مجرمان به‌هنگام و سریع عمل کنند تا این افراد بدانند همانطور که سریع شناسایی و دستگیر می‌شوند به همان سرعت با آنان برخورد قضائی صورت می‌گیرد.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اثر بازدارندگی سرعت در رسیدگی به پرونده‌های این مجرمان و صدور احکام مناسب، افزود: قطعا این امر باعث جلوگیری از بروز چنین سرقت‌های خشن و کاهش چشمگیر آن خواهد شد.

وی همچنین به مجرمان اخطار داد و گفت: بزهکاران و مجرمان نیز بدانند در برخورد با این افراد کوچکترین اهمالی نمی‌کنیم و تا پایان سال چند طرح دیگر در راستای برخورد با سارقان و کاهش سرقت در تهران را داریم.

سردار ساجدی نیا در پایان از دستگاه قضا خواست از دادن مرخصی در ایام پایانی سال و تعطیلات سال نو به مجرمان این‌چنینی خودداری کنند زیرا این افراد در ایام مرخصی دست به اقدامات تبهکارانه می‌زنند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار