سرهنگ آسمند خبر داد؛

برگزاری آیین استقبال از دو شهید گمنام در روز سه شنبه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین استقبال از ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس به شهر یاسوج، ساعت 9:30 دقیقه صبح سه‌شنبه از فرودگاه یاسوج به سمت حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ - 25February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست ستاد هماهنگی و استقبال از شهدای گمنام امروز صبح در سالن جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در این نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست برنامه‎ریزی جهت استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج است که در روزهای آینده وارد استان می‌شوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، افزود: مراسم استقبال از این کبوتران سبکبال روز سه شنبه9:30 دقیقه از فرودگاه یاسوج به سمت حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌گردد.

سرهنگ آسمند بیان کرد: تشییع و تدفین پیکر مطهر این دو شهید والامقام یک روز قبل از شهادت حضرت فاطمه(س) رأس ساعت 8:30 دقیقه صبح چهارشنبه11 اسفندماه، از کنگره شهدای استان به سمت میدان هفت تیر یاسوج آغاز و پس از اقامه نماز، این پیکرهای مطهر برای خاکسپاری و تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج منتقل می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست بر هماهنگی و همکاری تمامی نهادهای استان تأکید کرد و گفت: امیدواریم مردم همیشه در صحنه استان همچون گذشته در این مراسم باشکوه حضور یابند تا بار دیگر به جهانیان بفهمانیم که تا پای جان به آرمان‌های امام و انقلاب وفادار می‌مانیم.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی خواستار همکاری و مشارکت رسانه‌های مکتوب و مجازی، صدا و سیمای مرکز استان و همه دستگاه‌ها برای تشییع باشکوه شهدای گمنام شد و افزود: شهرداری یاسوج نسبت به هماهنگی به منظور حمل و نقل آسان شهروندان اقدام کند.

در پایان این نشست، وظایف محوله سازمان‌های مسئول گوشزد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها