سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جوسازی‌ها تاثیری بر برنامه موشکی ایران ندارد/ نزدیکی اعراب به صهیونیست‌ها طرح آمریکایی-انگلیسی است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح طرح‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را در امر دفاع موثر و بازدارنده با قوت پی‌گیری خواهند کرد و جوسازی‌ها تاثیری بر این روند نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ - 26February 2017
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت:سردار «سیدمسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص موضع‌گیری‌های اخیر نمایندگان برخی کشورهای اسلامی همسو با رژیم صهیونیستی در کنفرانس مونیخ اظهار داشت: وضعیت اسفناک و چالشی که رژیم صهیونیستی از گذشته تا امروز داشته، به گونه‌ای است که چنانچه هر کشور اسلامی به این غده سرطانی نزدیک شود، سبب خواهد شد که در مجموعه فساد حاکم بر این رژیم شریک و سهیم شود و این دون از شأن کشورهای اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه نزدیکی رژیم صهیونیستی به برخی رژیم‌های ارتجاعی منطقه طرح و نقشه‌ای است که از سال‌های پیش توسط انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها دنبال می‌شده است، افزود: ما آینده موفقی برای اینگونه نزدیکی‌ها با توجه به ارتقای سطح بصیرتی مردم در منطقه نمی‌بینیم.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تبلیغات سوء رسانه‌های غربی از ادامه روند برنامه موشکی و برگزاری رزمایش‌ها که در راستای ارتقای توان دفاعی کشور انجام می‌گیرد، گفت: اینگونه موضع گیری‌ها مبتنی بر یک سیاست فشار و بهره گیری است که خوشبختانه روش و منش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشور حاکی از این بوده که تحت تاثیر اینگونه القائات و جریانات عملیات روانی قرار نمی‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح طرح‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را در امر دفاع موثر و بازدارنده با قوت پیگیری خواهند کرد و تا به امروز اینگونه جوسازی‌ها تاثیری بر این روند نداشته است و در آینده نیز تاثیری نخواهد داشت.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان عنوان کرد: اینگونه برخوردها بر سیاست ایران هراسی و اسلام هراسی مبتنی است.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها