آیت الله معلمی در مراسم استقبال از شهدای گمنام در قائمشهر:

حضور «شهدا» اعزام رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در قلب مردم زنده کرد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور شهدا بار دیگر یاد روزگار اعزام رزمندگان و استقبال شهدا در دوران دفاع مقدس را در ذهن و قلب مردم شهرستان زنده کرد.
کد خبر: ۲۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ - 25February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم استقبال از هفت شهید گمنام با بیان اینکه شهدای گمنام در خواب خفته‌اند تا در روزگار غفلت ما بیایند و هوشیار دهند، اظهار داشت: تکریم و تجلیل شهدا وظیفه تک‌تک ما است.

وی افزود: داشتن جامعه سالم، اجرای حق و عدل در جامعه، داشتن مدیران بسیجی و متدین، داشتن حکومت اسلامی به آن معنا که امام در وصیت نامه خود آورد از جمله اهدافی است که شهداء جان خود را برای احقاق آنها فدا کرده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهدا رفتند و از جان مایه گذاشتند تا ما جامعه امن داشته باشیم و در سایه صلابت رزمندگان و ایثارگران از همه اقشار به این گمنامان پرآوازه و عرشیان سالها در خاک خفته سلام کنیم.

آیت الله معلمی با بیان اینکه آثار پیکر شهدا آمد و بار دیگر ما را به یاد اعزام رزمندگان و استقبال شهدا در دوران دفاع مقدس انداخت، گفت: استکبار جهانی هنوز هم از ما دست برنداشت و غده سرطانی داعش را در منطقه کاشت تا درهمه بلاد اسلامی نفوذ کند.

وی افزود: عطر حضور عرشیان به خاک خفته در روزگار غفلت، هشداری برای انسان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امنیت امروز ایران مدیون ایثارگرانی است که از گرانبهاترین سرمایه خود مایه گذاشتند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر حضور مردم مومن و متدین پای پیکر شهدای گمنام را سند زنده پایداری ملت ایران پای ایثار شهدا، وصیت امام و آرمان‌های مقدس شهدا دانست و تصریح کرد: حضور شهدا بار دیگر یاد روزگار اعزام رزمندگان و استقبال شهدا در دوران دفاع مقدس را در ذهن و قلب مردم شهرستان زنده کرد.

یادآور می شود این مراسم که از مصلی شهرستان قائمشهر به سمت حسینیه عاشقان ثارالله ادامه داشت، مردم شهرستان با تشییع با شکوه شهدا استقبال پرشور و خوبی از آنها به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها