اسماعیل رضوان:

نبرد اصلی «حماس» با رژیم صهیونیستی است/ قدردانی از حمایت های ایران

یکی از رهبران ارشد «حماس» از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بویژه کنفرانس اخیر حمایت از انتفاضه فلسطین که در تهران برگزار گردید، تشکر و قدردانی نمود.
کد خبر: ۲۲۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ - 26February 2017
نبرد اصلی «حماس» با رژیم صهیونیستی است/ قدردانی از حمایت های ایرانبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «اسماعیل رضوان» از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر اهتمام این جبنش به توسعه روابط با ایران تاکید کرد.

رضوان در سخنانی گفت: «حمایت تهران از حماس پس از آغاز بحران سوریه علیرغم اختلافات دو طرف در این خصوص قطع نشده است و حماس از حمایت های ایران و بویژه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه که اخیرا در تهران به کار خود پایان داد، قدردانی می کند».

این عضو ارشد حماس افزود: رابطه حماس با ایران و حمایت های ایران قطع نشده است هرچند این رابطه در برهه هایی به دلیل اختلاف نظر و مواضع پیرامون رویدادهای جاری در منطقه عربی با سستی هایی مواجه شده است».

رضوان در ادامه گفت: «رابطه حماس با ایران خوب است و ما خواهان توسعه این رابطه هستیم. همچنین خواستار توسعه این رابطه با بعد عربی و اسلامی بویژه قطر، ترکیه، عربستان، مصر و تمام طرف های حامی موضوع فلسطین هستیم».

وی در ادامه افزود: نبرد حقیقی و اصلی حماس با اسرائیل است.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار