سرهنگ سلامی مطرح کرد؛

نقش مؤثر «پُست» در دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان گفت: نقش پست در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر است.
کد خبر: ۲۲۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ - 26February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با صادر مدیر کل پست استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی با بیان اینکه همکاران پست در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند به فعالیت هایی نظیر  اعزام نیروی داوطلب ،اعزام خودرو ،جمع آوری کمک های مردمی و.....توسط پست اشاره داشت و گفت : پست در دوران دفاع مقدس نقش بسیار چشمگیری داشته است.

وی بیان داشت: پس از دفاع مقدس هم کارکنان پست استان در برنامه های فرهنگی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین بودند.

وی ادامه داد: رسالت داریم با جمع آوری و تدوین آثار و خاطرات ایثارگران تلاش کنیم تا آن را به عنوان یک اثر ارزشمند برای نسل های بعدی و نوجوانان نگهداری کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس جهت کارکنان پست استان مطالبی را بیان داشت و خواستار برگزاری دوره برای کارکنان جوان آن دستگاه شد.

سرهنگ سلامی در ادامه بر جمع آوری خاطرات کارکنان پست در دوران دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: ایجاد فضاهای فرهنگی در افزایش بهره وری کارکنان تاثیر گذار خواهد بود.

مدیر کل پست استان سمنان نیز  در این دیدار بیان داشت: کارکنان  پست استان در دوران دفاع مقدس به تکلیف اسلامی و انسانی خود عمل کرده اند و هم اکنون نیز با امانتداری خدمت رسان مردم هستند.

در این جلسه مقرر شد جمع آوری آثار اسناد از رزمندگان و پیشکسوتان، تجلیل از  رزمندگان و پیشکسوتان در مراسم های دفاع مقدس،برگزاری دوره ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان، انعکاس خبرهای، گزارشات و فعالیت  با موضوع  دفاع مقدس در خبرگزاری دفاع مقدس،برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مناسبت های  مرتبط با دفاع مقدس و سالروز عملیات ها  از جمله تبلیغات محیطی و برگزاری  مراسم های بزرگداشت و ... در قالب یک تفاهم نامه  پیگیری و اجرا شود.

بر اساس این گزارش سرهنگ سلامی و هیات همراه از نمایشگاه تمبر و پایگاه مقاومت والفجر اداره کل پست بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار