حجت الاسلام ابراهیمی:

مزار شهدا دارالشفای عارفان است

امام جمعه زرند گفت: پیام شهیدان حرکت در مسیر حق و مزار شهدا و شهدای گمنام دارالشفای عارفان است.
کد خبر: ۲۲۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 26February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام علی ابراهیمی در آیین یادواره 5 شهید گمنام و 18 شهید روستای داهوئیه زرند اظهار داشت: افرادی که در مسیر اسلام کشته می شوند بنا به روایات اهل بیت (ع) شهید هستند. پیام شهیدان حرکت در مسیر حق است و این همان راهی است که تمام بزرگان، اهل بیت (ع) و پیامبران انتخاب کرده اند.

امام جمعه زرند افزود: قدم برداشتن شهدا در مسیر اسلام ناب بوده و مسیر حرکت امام خمینی (ره) نیز همان مسیر حرکت پیامبر (ص) است.

وی با بیان روایتی از حضرت رسول (ص)، افزود: پرچم اسلام ناب و مظلومیت اهلبیت (ع) در ایران برافراشته شده است و سوریه و یمن هم درحال مقاومت و آزادی است و تمام چشم و گوش ما باید به سوی ولایت فقیه به عنوان پرچم دار این نظام مقدس است، باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند بیان داشت: پیام نظام جمهوری اسلامی امروز فراگیر شده است و شعار مرگ بر آمریکا هم جهانی شده است، امیدواریم که رییس جمهور جدید آمریکا مانند گورباچوف باعث از بین رفتن آمریکا شود.

وی با بیان خاطره ای از شفاعت یک بیمار توسط شهدا، تصریح کرد: توسل به شهدا موجب شفا بیماران می شود و مزار شهدا و شهدای گمنام دارالشفای عارفان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار