رزمایش دریایی ولایت-5/ امیر آزاد خبر داد؛

اجرای عملیات زیردریایی‌های کلاس غدیر و پدافند ساحلی در نخستین روز رزمایش

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 95 از اجرای تمرین زیردریایی‌های کلاس غدیر و پدافند ساحلی توسط تیم‌های عملیات ویژه و تفنگداران دریایی در نخستین روز رزمایش دریایی ولایت 95 خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 26February 2017
اجرای تمرین زیردریایی‌های کلاس غدیر و تیم‌های عملیات ویژه در نخستین روز رزمایشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم آزاد سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 95 اظهار داشت: در بخش نخست مرحله نهایی رزمایش به تمامی اهداف از پیش تعیین شده دست یافتیم و پس از انجام تمرینات دریایی، رژه بزرگ در آب‌های دریایی جنوب و سواحل مکران برگزار می‌شود.
 
وی افزود: همچنین امروز شاهد جدا شدن یکی از ناوشکن‌های رزمی از ساحل برای اجرای رزمایش و اجرای تمرین زیردریایی‌های کلاس غدیر و تیم‌های تکاوری و عملیات ویژه دریایی هستیم.
 
امیر آزاد گفت: این رزمایش مبتنی بر تامین امنیت مرزهای آبی و دفاع مبتنی بر بازدارندگی از شرق تنگه هرمز و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه از خط استوا با به کارگیری بخشی از استعداد رزمی به منطور حفظ و ارتقای رزمی و ارزیابی تمرینان انجام شده بنا بر برنامه‌های از پیش تعیین شده در حال اجراست.
 
سخنگوی رزمایش عنوان کرد: امیدواریم این رزمایش ضمن دستیابی به تمامی اهداف تعیین شده، پیام صلح و دوستی را به کشورهای منطقه ارسال دارد و اعلام می‌داریم که اشراف اطلاعاتی کامل بر تحرکات منطقه داریم. تجهیزات به کار گرفته شده توسط نیروی دریایی ارتش در این رزمایش برای تضمین دفاع مبتنی بر بازدارندگی است.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار