۱۲ هزار نهال به یاد شهدای استان لرستان در کوهدشت کاشته شد‌

۱۲ هزار نهال به یاد شهدای استان لرستان و رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با حضور معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در شهرستان کوهدشت کاشته شد.
کد خبر: ۲۲۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ - 26February 2017
۱۲ هزار نهال به یاد شهدای استان لرستان در کوهدشت کاشته شد‌به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، امروز با حضور  سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، مدیرکل حفظ آثار لرستان و مسئولان نیروی نظامی و انتظامی شهرستان کوهدشت 12 هزار نهال به یاد شهداء کاشته شد.

گفتنی است؛ این برنامه با همکاری بنیاد شهید شهرستان کوهدشت و به یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای غرب و شمال غرب و به ویژه  شهدای استان لرستان انجام شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6200شهید استان عنوان کرد: امروز به یاد شهدای غرب و شمال غرب کشور به ویژه شهید همایون ساکی، شهید صفر علی ایمانی و شهید علی مردان آزاد بخت از شهدای کوهدشت نهال کاشته شد.

وی به سرکشی معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از خانواده شهید بهاروند و شهید دریکوند از شهدای ارتش در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: امروز با حضور سردار غیاثی‌راد سرکشی از خانواده شهید همایون ساکی، شهید صفر‌علی ایمانی و شهید علی مردان آزاد‌بخت نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار