فرمانده انتظامی نجف آباد:

«طرح مکنا» باعث ارتقاء مدیریت کیفیت در مراکز انتظامی شده است

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: طرح مکنا باعث افزایش رضایت و اعتماد شهروندان و بهبود پاسخ‌گویی و افزایش بهره‌وری کلی سازمان و باعث ارتقاء مدیریت کیفیت در مراکز انتظامی شده و فرآیند رفتاری را هم به نحو شایسته‌ای تغییر می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ - 02July 2014

«طرح مکنا» باعث ارتقاء مدیریت کیفیت در مراکز انتظامی شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابوترابی نماینده مردم شهرستانهای نجفآباد و تیران و کرون استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح مکنا در یکی از کلانتریهای شهرستان نجفآباد گفت: بهحمدالله امروز پلیس ایران نسبت به گذشته حرفهایتر شده و توانسته همگام با فناوریهای روز دنیا حرکت کند.
 
وی با تقدیر از تلاشهای فرماندهی انتظامی شهرستان نجفآباد در راستای اجرای طرح مکنا اظهار داشت: اینگونه طرحها باعث ایجاد اعتماد بیشتر مردم به نیروی انتظامی میشود و تاثیر زیادی هم در روحیه و انگیزه کارکنان دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم نعمت بزرگی است که خداوند به نیروهای انتظامی عطا کرده است، گفت: خوشبختانه مردم هم بر زحمات نیروهای پلیس واقفند و قدر این نیروها میدانند.
 
ابوترابی، از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرحهای نیروی انتظامی در راستای امنیت بیشتر جامعه خبر داد و گفت: مجلس با تمام قوا پشتیبان نیروی انتظامی است و اهمیت ویژهای بر جایگاه این نیرو قائل است.
 
سرهنگ جعفرینژاد فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد نیز مهمترین شاخصهای طرح مکنا را افزایش رضایت و اعتماد شهروندان و بهبود پاسخگویی و افزایش بهرهوری کلی سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح موجب ارتقاء مدیریت کیفیت در مراکز انتظامی شده و فرآیند رفتاری را هم به نحو شایستهای تغییر میدهد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به جهت سیاست جامعه محوری خود، طرح مدیریت کیفیت را به دقت به مرحله اجرا درآورده تصریح کرد: طرح مکنا در واقع مجموعهای از الزامات عملیاتی در خصوص مراحل مختلف عرضه خدمات و انجام وظایف نیروی انتظامی مبتنی بر اهداف سازمانی است.
نظر شما
پربیننده ها