با مشارکت تلویزیون و سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس؛

سریال شهید «صیاد شیرازی» تولید می‌شود

سیمای جمهوری اسلامی و سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برای تولید مجموعه تلویزیونی و سریال «شهید صیاد شیرازی» و انیمیشن «فرزندان ایران» توافق همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۲۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ - 27February 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، توافق نامه همکاری تحقیق، نگارش، تولید و پخش مجموعه تلویزیونی «شهید صیاد شیرازی» و مجموعه پویانمایی «فرزندان ایران» به امضای «دکتر میرباقری» معاون سیما و «دکتر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس رسید.
 
در این جلسه مقرر شد سریال تلویزیونی «امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی»  در 26 قسمت 50 دقیقه‌ای و در 1300 دقیقه تولید و یک نسخه فیلم سینمایی نیز از این اثر تولید شود.

«میرباقری» معاون سیما با ابراز خشنودی از مشارکت شبکه‌های تلویزیونی با سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در تولید مجموعه‌های فاخر دفاع مقدس، اظهار داشت: تولید آثار هنری با محوریت دفاع مقدس از اقدامات موثر در زمینه ارتقاء ارزش‌های متعالی جهاد و ایثار است و سیمای جمهوری اسلامی به منظور بهره‌مندی از ذخایر گران بهای این عرصه، تولید آثاری همچون مجموعه «شهید صیاد شیرازی» را در دستور کار دارد.

«جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس نیز با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: علاوه بر از خودگذشتگی‌های دلاوران کشورمان در طول دفاع مقدس، این آمادگی وجود دارد مجموعه‌های جذابی از رشادت‌های مرزبانان دلیرمان در زمینه ایجاد امنیت تولید شود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار