در جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر مشهد» صورت می‌گیرد؛

روایت داستان­ گونه رشادت­‌های شهدای مشهدالرضا از زبان مادرانشان

مادران شهدای مشهدی با شرکت در دومین جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر مشهد»، ایستادگی و ایثار فرزندان شهید خود را در قالب قصه روایت می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ - 27February 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، جعفر رئیسیان‌زاده قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، اظهار داشت: امسال بخشی تحت عنوان «آزاد» به جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر مشهد»، اضافه شد که در این بخش جمعی از مادران شهدای مشهدالرضا با حضور در این جشنواره داستان رشادت­‌های‌ فرزندان خود را در قالب قصه برای کودکان روایت می­‌کنند.

جعفر رئیسیان‌زاده، جشنواره «مادران قصه‌گو» را یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مشهد برشمرد و عنوان کرد: روایت زندگی شهیدان توسط مادرانی که چنین بزرگانی را تربیت کرده‌اند، بدون شک برای نسل امروز به‌خصوص کودکان مشهدی نکات تربیتی و آموزشی زیادی دارد.

وی ادامه داد: این جشنواره روزانه 45 تا 54 برنامه مختلف را در مشهد برگزار می‌کند که تمام آن‌ها بر پایه انتقال آموزه‌های مفید تربیتی از طریق قصه‌های خوب فرهنگ ما استوار هستند.

دومین جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر مشهد» هم‌اکنون در حال برگزاری است و علاقمندان به قصه‌گویی اعم از بانوان، مادران، پدران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های مشهدی می‌توانند در آن شرکت کنند.

برای شرکت در این جشنواره یا به واحدهای آموزشی مستقر در فرهنگسراها، مساجد، مدارس و مهدهای کودک مراجعه کرده یا کلمه «قصه» را به سامانه 1000106 ارسال کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار