در مراسم بزرگداشت شهیدان «حاجیوند» و «ابوحامد»؛

مردم یزد با دو کبوتر خونین بال وداع کردند

مردم ولایی یزد صبح امروز (9 اسفند) در مراسم بزرگداشت شهیدان «حاجیوند» و «ابوحامد» با پیکر پاک دو شهید گمنام وداع کردند.
کد خبر: ۲۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 27February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، صبح امروز (9 اسفند) مردم دیار قنات و قنوت طی مراسمی که در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد به شهدای گمنام ادای احترام کردند.

در این مجلس که به مناسبت بزرگداشت شهید پاسدار «مهدی حاجیوند» و شهید «ابوحامد» از فرماندهان شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون با حضور جمعی از مسئولین لشکری و استانی برگزار شده بود، با پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس نیز وداع شد.

یکی از این شهدای گمنام، سال 63 در سن 17 سالگی در عملیات بدر به شهادت رسیده بود و شهید گمنام دیگر نیز سال 62 در سن 22 سالگی در عملیات خیبر به لقاء الله پیوسته است.   

حجت الاسلام دهقان، امام جمعه «زارچ» در این مراسم، به بررسی گوشه از زندگی امام علی (ع) و خانم فاطمه الزهرا (س) پرداخت.

وی با اشاره به مقاومت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: دشمن در هشت سال جنگ با ما هیچ نتیجه ای نگرفت. به همین دلیل امروز با جنگ نرم و بخصوص استفاده از فضاهای مجازی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و منحرف کردن نوجوانان و جوانان ما است و اگر در این زمینه غفلت کنیم دچار صدمات زیادی خواهیم شد.

حجت الاسلام دهقان، تغییر باورها و سبک زندگی را از دیگر برنامه ها و توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر غفلت کنیم دچار صدمات زیادی خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها