دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

استقبال از مهمانان ویژه پرواز «تهران -بیرجند»/ عطر و بوی شهادت در خراسان جنوبی پیچید

پرواز امروز تهران- بیرجند مهمانان ویژه‌ای داشت، مهمانانی که اسم گمنام بر روی بلیط آنها حک شده بود.
کد خبر: ۲۲۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 27February 2017
به گزارش دفاع پرس از بیرجند، امروز حال و هوای فرودگاه بیرجند، حال و هوای غریبی بود. پرواز تهران- بیرجند حامل شش مسافر آسمانی بود که آمدند تا برای همیشه مهمان مردم خراسان جنوبی باشند.

و مردم خراسان جنوبی هم به رسم ادب و همچون همیشه در استقبال از فرزندان روح الله کم نگذاشتند.

یاران قدیمی این سبکبالان آسمانی به فرودگاه رفتند تا از همسنگران خود که امروز نام گمنامی را برای خود انتخاب کرده اند، استقبال کنند.

آری و چه زیبا بود طنین «کجایید ای شهیدان خدایی ...» که دلها را راهی کربلای ایران و روزهای سخت استقامت می کرد.

پیکر پاک و مطهر 6 شهید گمنام بعد از فرودگاه بیرجند، به معراج شهدای اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انتقال یافت.

قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر دو شهید برای مراسم تدفین به دانشگاه صنعتی بیرجند، دو شهید گمنام به دانشگاه آزاد فردوس و پیکر مطهر دو شهید به دانشگاه کشاورزی امیرآباد منتقل شود.

بر اساس این گزارش، در دانشگاه صنعتی دو شهید 17 ساله که در عملیات بدر سال 63 منطقه شرق دجله و عملیات کربلای 5 سال 65 منطقه شلمچه به شهادت رسیدند به خاک سپرده می شوند.

همچنین پیکر مطهر یک شهید 17 ساله عملیات خیبر سال 62 در جزیره مجنون و یک شهید 19 ساله عملیات بدر سال 63 که در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل شدند در دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند و دو شهید 17 ساله عملیات خیبر سال 62 جزیره مجنون و 18 ساله عملیات الفجر 4 سال 62 منطقه پنجوین در دانشگاه آزاد فردوس تشییع و خاک‌سپاری خواهند شد.

گزارش از زینب رمضانی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار