با حضور مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی؛

جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد «نراق» برگزار شد

با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و ریاست دانشگاه آزاد «نراق» جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ - 27February 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مصطفی مشایخی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، در جلسه هئیت امنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد «نراق» با اشاره به مباحث فرهنگی و عمرانی این یادمان، اظهار داشت: در ارتباط با بحث عمرانی این یادمان که مربوط به پنج شهید گمنام دفاع مقدس است تاکنون مرحله اسکلت بندی انجام شده و با توجه به نامناسب بودن شرایط جوی آب و هوا ادامه عملیات عمرانی این یادمان از ابتدای سال 96 آغاز می شود.

وی افزود: سال گذشته نیز با توجه به استفتائی که از آیت الله مکارم شیرازی گرفته شد توانستیم شهداء را از قسمت ورودی دانشگاه به مرکزیت منتقل کرده و المان این یادمان را در همان منطقه بسازیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، تصریح کرد: از آنجایی که محل قبلی در مسیر خطوط اصلی انتقال و امکان تجمع بیش از 3نفر از لحاظ قانونی وجود نداشت این جابه جایی صورت گرفت.

سرهنگ مشایخی با اشاره به مباحث فرهنگی این یادمان، گفت: بحث بعدی یادمان شهدای گمنام پیگیری موضوعات فرهنگی است که در این راستا نیز مقرر گردید مسائل فرهنگی به گروه ویژه‌ای از بسیجیان و انجمن اسلامی این واحد دانشگاهی سپرده شود که تمامی برنامه های فرهنگی با محوریت شهدای گمنام باشد .

گفتنی است که در پایان این نشست مقرر شد که یکشنبه (11 اسفند) جلسه داخلی با حضور هئیت امنای دانشگاه آزاد و اعضای داخلی برگزار و مسائل مطرح شده به بنیاد حفظ آثار منعکس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها