دومین نشست علمی «عصر گفتگو» با حضور «عبدالحسین کلانتری» برگزار می‌شود

دومین نشست علمی «عصر گفتگو» با حضور «عبدالحسین کلانتری» با هدف بررسی نقش رسانه و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ - 27February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دومین نشست از سلسله نشست‌های علمی «عصر گفتگو» با موضوع «نقش رسانه و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی» با حضور عبدالحسین کلانتری برگزار می‌شود.

مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی اقدام به طراحی و برگزاری سلسله نشست‌های نقش رسانه و هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی کرده است.

با توجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در ایجاد، کاهش و کنترل آسیب‌ های اجتماعی و لزوم بحث و بررسی‌های علمی و تجربی در این حوزه مجتمع پژوهشی- آموزشی شهید آوینی اقدام به طراحی نشست‌هایی پیرامون این موضوع نموده است. در این سلسله نشست‌ها تلاش می‌شود با بهره‌گیری از اساتید صاحب‌نظر و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی،رسانه وهنر ابعاد و زوایای متفاوتی پیرامون موضوع آسیب‌های اجتماعی که حوزه‌ای میان رشته‌ای محسوب می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در همین راستا، دکتر عبدالحسین کلانتری، دانشیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران به عنوان دومین میهمان در نشست علمی «عصر گفتگو» شرکت خواهند کرد. شایان ذکر است دکتر کلانتری فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی جامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و صاحب مقالات و پژوهش‌های متعددی در زمینه‌ی آسیب‌های اجتماعی می‌باشند.

این نشستها به منظور ارتقای آگاهی و دانش، پژوهشگران و کارشناسان سازمان صدا و سیما برگزار می‌گردد. همچنین از تمامی اساتید، کارشناسان و دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این سلسله نشست‌ها دعوت به عمل می‌آید. امید است تا با ایجاد پشتوانه‌ای پژوهشی و علمی گامی در جهت کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

زمان و مکان برگزاری نشست، 10 اسفندماه 1395 ساعت 14 عصر، به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، جنب مسجد بلال صدا و سیما، مجتمع شهید آوینی، سالن جلسات مرکز بسیج صدا و سیما خواهد بود.

لازم به ذکر است اولین جلسه نشست «عصر گفتگو» با حضور دکتر سهیلا صادقی فسائی، دانشیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران برگزار شد.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت حضور می‌توانند با شماره 22168825 و 09373333525 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 161 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار