اطلاعات تکمیلی 4 شهید شناسایی شده استان فارس

سرهنگ گرامی با بیان اینکه استان فارس از فردا میزبان 10 شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود، گفت: تعداد 4 تن از این شهدا هویتشان شناسایی شده که هم زمان با شهدای گمنام تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
کد خبر: ۲۲۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ - 27February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس با بیان اینکه استان فارس از روز سه شنبه میزبان تعداد 10 شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود، بیان داشت: تعداد 6 تن از شهدا گمنام هستند و 4 تن از شهدا نیز هویت آنها مشخص شده است.

گرامی گفت: شهدای شناسایی شده اهل شهرستانهای پاسارگاد، گازرون، جهرم و شهر رزقان هستند گه همزمان با شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس اظهار داشت: خبر شناسایی شهدای گرانقدر توسط مسئولین استان و با حضور در خانه شهیدان به آنها اطلاع داده شده است. 

وی افزود: شهید «الله کرم برات»، فرزند عباس، متولد سال 1308، اعزامی از استان فارس و اهل شهرستان کازرون که در تک دشمن 67 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده و شهید «الماس علی ارشدی»، فرزند عباس قلی، متولد سال 44، اعزامی از استان فارس و اهل شهرستان پاسارگاد که در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده وشهید «سیاوش همتی»، فرزند پرویز، متولد سال 1319، اعزامی از استان فارس و اهل شهر رزقان شیراز که در عملیات تک دشمن 67 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده و شهید «عبدالرضا خوش رو»، فرزند سعدالله، متولد سال 1337، اعزامی از استان فارس و اهل شهرستان جهرم که در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده.

سرهنگ گرامی تصریح کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام و شناسایی شده استان فارس زوز سه شنبه 10 اسفندماه بعداز نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار