شمیم معطر پیکر مطهر 2 شهید گمنام «بروجرد» را عطرآگین کرد

مردم بروجرد به استقبال 2 شهید گمنام رفتند و شمیم معطر پیکر مطهر این شهدا این شهر را عطرآگین کرد.
کد خبر: ۲۲۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ - 27February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عصر امروز پیکرهای مطهر دو شهید گمنام وارد بروجرد شد و با استقبال گسترده اقشار مردم به سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان شد.

امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا با حضور شهروندان بروجردی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار می‎شود.

همچنین فردا راس ساعت 9 صبح پیکر مطهر دو شهید گمنام از محل میدان قیام با همراهی آحاد مردم به سمت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی تشییع می‎شود.

پس از انتقال پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس به دانشگاه آیت الله بروجردی مراسم تدفین شهدا برگزار می‎شود، تا این واحد دانشگاهی برای همیشه به میزبانی این خاکیان افلاکی بر خود ببالد.

حضور گسترده مردم ولایی و شهیدپرور بروجرد در مراسم استقبال از پیکرهای پاک و مطهر این دو شهید گمنام بار دیگر صحنه‎های زیبایی از اوج ارادت آنان به شهدا و امام شهیدان را به شایستگی به نمایش بگذارد.

شهروندان بروجردی امروز از گوشه گوشه شهر آمدند تا علاوه بر ادای دین به مقام شامخ و والای شهدای گرانقدر، بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب عهد و پیمانی دوباره بسته و اعلام کنند که در دفاع و صیانت از آرمان‎های مقدس انقلاب و نظام جموری اسلامی ایران از پای نمی‎نشینند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار