امیر نامی:

قرار دادن مسلمانان در برابر یکدیگر، حربه دشمن است

امیر ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استراتژی دشمن برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی و دنیای اسلام قرار دادن مسلمانان در برابر یکدیگر است.
کد خبر: ۲۲۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ - 27February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «امیر محمد حسن نامی»، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات و جانشین سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش دولتهایی همچون آمریکا و انگلیس برای فروپاشیدن جبهه مقاومت اظهار کرد: حربه و استراتژی دشمن برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی و دنیای اسلام قرار دادن مسلمانان در برابر یکدیگر است.

وی افزود: دشمن می خواهد شیعیان در برابر سنی‌ها، سنی‌ها در برابر سنی‌ها و شیعیان در برابر شیعیان قرار دهد اما این استراتژی آنها به فضل الهی و با بصیرت مسلمانان به ثمر نخواهد رسید.

امیر نامی همچنین با اشاره به بازتاب قدرت نظامی ایران در جهان گفت: با پیروزی بسیار ارزشمندی که در حلب سوریه توسط جبهه مقاومت حاصل شد، مستکبران به قدرت نظامی راهبردی جمهوری اسلامی ایران پی بردند؛ امروز بدون تردید جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین بازیگر در تحولات منطقه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آمریکا و دنیای غرب برای از پا درآوردن ایران اسلامی طرح ها و نقشه های زیادی دارند، تصریح کرد: آنها در ابتدا خواهان فاصله انداختن میان مسئولین کشورمان هستند؛ بعد از آن گروهکها را در برابر جمهوری اسلامی قرار می دهند و در نهایت تلاش می کنند جمهوری اسلامی را یک نظام ناکارآمد نشان دهند.

امیر نامی بیان کرد: مردم باید دقت کنند و توطئه دشمن را در دم خنثی کنند و در برابر فضای مجازی که دستاویزی برای به ثمر رساندن اهداف دشمنان است، اقدامات و واکنش های لازم را انجام دهند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار