شهرستان البرز فردا میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس است

فرماندار البرز گفت: مردم شهرستان البرز فردا میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۲۲۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ - 27February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «رضا عسگری»، فرماندار البرز امشب در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدای گمنام شریفیه که با حضور مسئولین شهرستان البرز برگزار شد اظهار داشت: فردا همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) مردم شهرستان البرز میزبانی از دو شهید گمنام دفاع مقدس را عهده دار خواهند بود.

وی گفت: در فرهنگ و تمدن کهن ایرانی شجاع مردان و اسطوره‌های فراوانی وجود دارد، افرادی که در قهرمانان تاریخی و آرمانی ما هستند.

فرماندار البرز خاطرنشان کرد: اساطیر بزرگ تاریخ ایران در هر دوره‌ای ویژگی‌هایی افسانه‌ای داشتند تا در خاطرات تاریخ ماندگار شدند.

عسگری گفت: اما در برهه‌ای از تاریخ ایران اسلامی اساطیری به یکباره وارد تاریخ و تمدن ایران شدند که تا همیشه از ذهن‌ها پاک نخواهندشد.

وی بیان کرد: این افراد ویژگی‌هایی داشتندکه تا قبل از آن بیشتر در افسانه‌ها دیده می‌شد و این بزرگمردان در زمان خود این افسانه‌ها را به واقعیت تبدیل کردند.

فرماندار البرز گفت: بزرگمردان انقلاب اسلامی با استعانت از دین مبین اسلام و الگوگیری از زندگی اهل بیت با پوشیدن لباس شهادت افسانه‌های تاریخی ما را به واقعیت بدل کردند.

عسگری بیان کرد: اکنون وظیفه ماست که به پاسداشت خون این افراد برخیزیم و یاد و خاطره این بزرگان را گرامی بداریم.

وی با اشاره به تشییع و تدفین شهدای دفاع مقدس در شهرستان البرز گفت: فردا مردم انقلابی و میهمان نواز شهرستان البرز و شهر شریفیه میزبان شهدایی از جنس افسانه و شجاعت خواهند بود.

فرماندار البرز بیان کرد: بدون شک حضور و قدوم شهدای گمنام برای ما و جامعه برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت و امیدواریم فردا با حضور گسترده مردم قدردانی خوبی از خون این شهدای گرانقدر انجام شود.

منبع: تسنیم


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار