میر محمدصادقی تاکید کرد؛

لزوم انجام کارهای ویژه توسط دولت برای مقابله با تهدیدات فضای سایبر

دبیر همایش «رویارویی با جرایم سایبری؛ چالش‌ها و راهکارها» گفت: اقداماتی که امروزه در فضای سایبر انجام می‌شود نشان دهنده این است که دولت باید در این فضا کارهای ویژه‌ای انجام بدهد تا بتواند جلوی اقدامات مخربانه و تهدیدات را بگیرد.
کد خبر: ۲۲۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ - 28February 2017
لزوم انجام کارهای ویژه توسط دولت برای مقابله با تهدیدات فضای سایبربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حسین میرمحمد صادقی» دبیر اولین همایش ملی «رویارویی با جرایم سایبری؛ چالش‌ها و راهکارها» که در دانشگاه علوم انتظامی امین در حال برگزاری است، اظهار داشت: مقدمات برگزاری این همایش از تیرماه سال جاری آغاز و برای ارسال مقالات فراخوان داده شد. از این رو 180 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد. همچنین 24 مقاله به سفارش همایش توسط اساتید این حوزه نگاشته شد. 96 چکیده مقاله از بین مقالات رسیده، چاپ شد و اصل مقالات در آینده چاپ می‌شود. مقالات برتر نیز در نشریه‌های معتبر چاپ خواهند شد.

وی افزود: ارسال مقالات از سوی دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی به این همایش نشان دهنده همکاری این دو ارگان است و اهمیت این همایش را نشان می‌دهد.

میر محمد صادقی گفت: امروزه فضای سایبر و اینترنت باعث شده که مرزها درنوردیده شود و یک انقلاب عظیم در دنیای ارتباطات به وجود آید. اقداماتی که در دنیای سایبر انجام می‌شود نشان دهنده این است که دولت باید در فضای سایبر کارهای ویژه‌ای انجام دهد تا بتواند جلوی اقدامات مخربانه و تهدیدات را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که امروزه از فضای سایبر در حوزه پزشکی استفاده و به عنوان فرصت شناخته می‌شود، فضای سایبر می‌تواند تهدیدی برای جامعه باشد.

انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها