همزمان با ایام فاطمیه؛

برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در لشکر 16 زرهی قزوین

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری در مسجد امام خمینی (ره) قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری در مسجد امام خمینی(ره) قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.

حجت الاسلام کربلایی محمدی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین در این مراسم با تشریح شخصیت وجودی حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شخصیت این بانوی بزرگوار عظیم است اما وقتی در قاب قرآن قرار گرفته عظمتش چندین برابر می شود.

حجت الاسلام کربلایی محمدی، شخصیت حضرت زهرا (س) را شخصیتی قرآنی و آسمانی برشمرد و افزود: وقتی شخصیت این بانوی بزرگوار در سوره کوثر بیان می شود تمام شبهات و شک هایی که نسبت به ایشان و حضرت رسول اکرم(ص) است را پاک می کند.

وی به یکی از شئونات نزول سوره کوثر اشاره کرد و گفت: خداوند برای آرامش قلب نازنین پیامبر (ص) این سوره را نازل کرد تا همگان بدانند کسی که حضرت رسول اکرم(ص) را مورد تمسخر قرار می دهد ابتر و ناقص است نه پیامبر بزرگ اسلام.

حجت الاسلام کربلایی محمدی در پایان سخنانش با بیان حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) گفت: حضرت فاطمه(س) از محبوب ترین مخلوقات در نزد حضرت محمد (ص) است چرا که خداوند در وجود حضرت فاطمه (س) تمام خوبی های دوعالم را قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها