مستند ویژه"شهید خرم جاه" در شبکه دو سیما تهیه می شود

تهیه کننده و کارگردان برنامه "از آسمان" شبکه دو سیما گفت: مستند ویژه"شهید خرم جاه" دربرنامه "از آسمان" شبکه دو سیما تهیه و پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳ - 21August 2013

مستند ویژه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس همدان، "امیر خورشیدی فر" اظهار داشت: درصدد ساخت مستند ویژه ای از ماجرای تشخیص هویت شهید "خرم جاه" هستیم.

خورشیدی فر بیان داشت: با توجه به داستان جالب زندگی نامه آزاده سرافراز "محمد جواد زمردیان" و در پی آن، محرز شدن هویت شهید گمنامی که به جای وی در همدان به خاک سپرده شده است، در صدد ساخت این مستند برآمدیم.

وی گفت: ماهیت برنامه "از آسمان" شبکه دو سیما پرداختن به موضوعات خاص دفاع مقدس می باشد. در کمیته تفحص شهدا که در زمینه شناسایی شهید خرم جاه تشکیل شده بود، مقرر شد مستند این مهم ساخته شود.

تهیه کننده و کارگردان برنامه "از آسمان" شبکه دو سیما افزود: در قسمت های دیگری که در این برنامه ساخته ام موضوعات مشابه با این ماجرا در ایران وجود داشته و به آن پرداخته است. این موضوع و ماجرای این شهید بزرگوار جزو موضوعات شاخص است.

خورشیدی با اشاره به مستندهای ساخته شده در برنامه "از آسمان" در شبکه دو سیما نیز گفت: در این برنامه یک مستند دیگر به نام "نمازعشق بمباران" نیز در زمینه حادثه روز قدس همدان ساخته و پخش شده است. "راز شال سبز" نیز مستند دیگری از شهید مداح همدانی است که از شلمچه تا تهران تشییع شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار